• +48 61 8221 525
  • +48 507 788 346
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Pon.-Pt 8:00-16:00

Regulamin

Regulamin świadczenia usług

Rozdział I – Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy dokument określa warunki i zasady obsługi zamówień pomiędzy firmą „Studio B s.c." zwanym dalej „Wykonawcą", a klientem firmy zwanym dalej „Zamawiającym" lub „Klientem".

3. Przez "Klienta" , "Zamawiającego" rozumie się osobę prawną, jednostkę organizacyjną nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań, a także osoba fizyczna o ile prowadzi działalność gospodarczą lub zawodową, która dokonuje czynności prawnych w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej.

4. Niniejszy dokument oraz jego zapisy nie dotyczą Konsumentów w rozumieniu Art. 221 Kodeksu Cywilnego.

5. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumentem, zaś Zamawiający zobowiązuje się do ich przestrzegania.

6. Osoba składająca zamówienie w imieniu Zamawiającego oświadcza, że posiada zgodę do jego reprezentowania oraz do zaciągania zobowiązań finansowych w jego imieniu.

 

Rozdział II – Ochrona danych

 

1. Korzystanie z serwisu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu i zasad w nim zawartych, akceptacją ustawy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych oraz z akceptacją "polityki prywatności" dostępnej pod adresem: http://www.studio-b.pl/polityka-prywatnosci.html.

2. Wykonawca zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim, zgromadzonych w wyniku przyjmowania zlecenia oraz kontaktu z klientem. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu właściwego rozliczenia zleceń, dostarczenia ich pod właściwy adres, kontaktów niezbędnych przy realizacji zleceń oraz informowania kontrahentów o istotnych zmianach w ofercie oraz działań marketingowych, w myśl Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883, z 2000 r. Nr 12, poz. 136, Nr 50, poz. 580 i Nr 116, poz. 1216 oraz z 2001 r. Nr 42, poz. 474), tekst ujednolicony na podst. ustawy z dnia 25 sierpnia 2001 r. o zmianie ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2001 r. Nr 100, poz. 1087. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204).

 

Rozdział III – Ceny

 

1. Ceny podane na stronie internetowej oraz w cennikach oraz innych materiałach są cenami netto, do których doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

2. Jeżeli nie zaznaczono inaczej, ceny nie zawierają kosztów związanych z dostarczeniem zamówienia do Zamawiającego.

3. Do zleceń oznaczonych numerem ISBN doliczany jest podatek VAT w wysokości 5%. Informacja o nadaniu symbolu ISBN dla książek wymienionych na fakturze powinna być w posiadaniu jej Odbiorcy, aby w razie kontroli udokumentować prawo do korzystania ze stawki 5% VAT.

 

Rozdział IV – Zamówienia

 

1. Zamówień można składać przez serwis internetowy znajdujący się pod adresem www.studio-b.pl, pisemnie lub za pośrednictwem poczty e-mail.

2. Jeżeli wykonawca wyrazi zgodę przyjęcie zamówienia może nastąpić telefonicznie.

3. Podpisanie i wysłanie lub pisemne potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zamówieniem usługi.

4. W chwili wysłania lub potwierdzenia przez Zamawiającego zamówienia, powstaje zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania.

5. Anulowanie zlecenia lub zmiana jego parametrów, możliwe jest jedynie w momencie, gdy realizacja zamówienia nie została jeszcze rozpoczęta przez Wykonawcę lub Wykonawca wyraził na to zgodę.

6. W przypadku anulowania zlecenia w trakcie realizacji z winy Zamawiającego, Zamawiający zobowiązuje się do pokrycie wszelkich kosztów, które poniesione zostały w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę w tym m.in. koszty przygotowawcze, koszty surowców i materiałów zakupionych pod zlecenie Zamawiającego.

7. Towar dostarczony do klienta na warunkach płatności "za pobraniem" a nie podjęty, pozostaje do odbioru w siedzibie Wykonawcy zaś forma płatności na fakturze podlega korekcie na „płatność przelewem" (o czym odrębnym pismem powiadomiony zostanie zamawiający) i podlega procedurze dochodzeniowej tak jak usługi zrealizowane.

8. Zamówienia realizowane, wysyłane i dostarczane są w dni robocze.

 

Rozdział V - Terminy realizacji i dostawa

 

1. Zlecenia standardowe (zawarte w cenniku) będą realizowane zgodnie z terminami przypisanymi do poszczególnych produktów. Terminy realizacji zleceń niestandardowych (niezawartych w cenniku) będą ustalane indywidualnie z Zamawiającym.

2. Termin realizacji każdego zlecenia jest liczony od momentu dostarczenia przez Zamawiającego zamówienia potwierdzonego Wykonawcę oraz dostarczenia poprawnie przygotowanych materiałów przez Zamawiającego lub zaakceptowaniu materiałów opracowanych przez Wykonawcę, a niezbędnych do uruchomienia produkcji.

3. Jeżeli do realizacji zlecenia nie są wymagane dodatkowe materiały, czas realizacji zlecenia liczony jest od momentu potwierdzenia przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę.

4. Dzień przyjęcia zlecenia do realizacji jest dniem zerowym.

5. Dla zamówień złożonych z więcej niż jednego zlecenia, termin realizacji zamówienia jest określony przez zlecenie o najdłuższym terminie realizacji.

6. Termin dostarczenia zamówienia uzależniony jest od czasu dostaw firm kurierskich i standardowo wynosi 1-2 dni robocze na terenie kraju.

7. Firmy kurierskie jak i dostawcy z ramienia Wykonawcy nie mają obowiązku wnoszenia paczek o łącznej wadze powyżej 30kg we skazane przez Zamawiającego miejsce. Dla w/w paczek zakres obowiązków dostawcy towaru ogranicza się jedynie do rozładunku przesyłki.

 

Rozdział VI – Płatności

 

1. Podstawową formą płatności za usługi i produkty zamawiane jest przedpłata na konto na podstawie zamówienia lub faktury proforma.

2. Rozpoczęcie realizacji zlecenia następuje w momencie zaksięgowania kwoty na koncie Wykonawcy.

3. W przypadku przedpłaty, wysyłka towaru lub jego wydanie nastąpi nie wcześniej niż w momencie zaksięgowania kwoty na koncie Wykonawcy.

4. O odroczony termin płatności mogą się ubiegać jedynie stali Klienci lub po wcześniejszym uzgodnieniu warunków płatności z Wykonawcą.

5. W przypadku nieterminowej płatności, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek umownych w wysokości 0,4% za każdy dzień zwłoki.

6. Wykonawca może wstrzymać realizację zamówienia lub jego wydanie jeżeli występują inne przeterminowane zaległości Zamawiającego. W tym

przypadku nie przysługują Zamawiającemu roszczenia z tytułu nieterminowego wykonania usługi.

 

Rozdział VII – Materiały niezbędne do realizacji zlecenia

 

1. Wykonawca nie odpowiada za treści zawarte w materiałach przesłanych przez Zamawiającego. Jeśli materiały zawierają treści niezgodne z prawem, Wykonawca może odmówić realizacji zamówienia.

2. Wykonawca nie dokonuje zmian (m.in. treści) w materiałach przesłanych przez Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w materiałach przesłanych przez Zamawiającego.

3. Materiały przesłane do realizacji zamówienia powinny być przygotowane według specyfikacji danego produktu/usługi. Nie ponosimy odpowiedzialności za źle przygotowane lub niezgodne ze specyfikacją materiały oraz wynikające z tego tytułu błędy w wykonaniu zamówienia.

4. Wszystkie dokonywane przez Wykonawcę korekty prac są przesyłane do Zamawiającego celem akceptacji. Czas realizacji pracy w takim przypadku liczony jest od momentu otrzymania akceptacji. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy w materiałach zaakceptowanych przez Zamawiającego.

5. Wykonawca nie ma obowiązku archiwizacji materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.

 

Rozdział VIII – Zakres odpowiedzialności

 

1. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za:

a) błędnie przygotowane materiały przez Zamawiającego pod względem treści,

b) błędnie przygotowane materiały przez Zamawiającego pod względem technicznym,

c) błędy techniczne oraz rozbieżności kolorystyczne w wyniku dostarczenia przez Zamawiającego plików z programu Corel Draw,

d) rozbieżności kolorystyczne w przypadku wznowienia druku oraz dodatkowego wykańczania prac w tym laminowania i lakierowania a wynikających z ograniczeń technologicznych,

e) rozbieżności kolorystyczne wynikających ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku,

f) rozbieżności kolorystycznych z zastosowania różnych podłoży do druku oraz ich właściwości w absorbowaniu farb drukarskich a wynikających z ograniczeń technologicznych,

g) źle dociętych prac w wyniku tolerancji błędu krajarki, który wynieść może do 2 mm,

h) źle wykończonych prac w wyniku tolerancji błędu falcowania, bigowania oraz perforacji prac, która wynieść może do 1mm,

i) wystąpienia drobnych pęknięć przy bigowaniu i falcowaniu przy zastosowania podłoży o gramaturze powyżej 150g szczególnie w miejscach silnie pokrytych farbą wynikających z ograniczeń technologicznych,

j) wystąpienia lekkich przebarwień w miejscu cięcia krajarką, szczególnie przy ciemnych aplach wynikających z ograniczeń technologicznych,

k) realizację zleceń zaakceptowanych przez klienta a zawierających błędy techniczne lub błędy w treści,

l) opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych i materiałów przez Zamawiającego,

m) terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem Zamawiającego a bankiem Wykonawcy.

2. Dokładamy wszelkich starań, aby w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach dostarczonych przez Zamawiającego. Ze względu na fakt, iż w procesie druku wykorzystywane są różne technologie oraz maszyny drukujące, pomiędzy którymi istnieją drobne różnice w odwzorowaniu kolorów, przez co, przy druku tego samego projektu na różnych maszynach mogą wystąpić nieznaczne różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć również przy wznawianiu projektu do druku.

3. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za różnice kolorystyczne wynikające z konwersji przestrzeni barwnych innych niż CMYK i kolorów dodatkowych (np. ze wzorników PANTONE, HKS, itp.) do przestrzeni barwnej CMYK.

4. Dokładamy wszelkich starań aby nasze prace pozbawione był wszelkich wad, dlatego w celu uniknięcia nieprawidłowości zaleca się wykonanie protoypu lub próbnej partii zamówienia lub profa cyfrowego przed pełną realizacją zlecenia. Nieprawidłowości i różnice w realizacji zlecenia wynikające z braku wykonania próby a oczekiwaniami Zamawiającego nie mogą być podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

5. Reklamacje dotyczące jakości przesyłek kurierskich będą rozpatrywane po przedstawieniu dokumentów dotyczących nieprawidłowo wykonanej usługi.

6. Wykonawca wyłącza swoją odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zlecenia, polegającą na utracie korzyści, zysków lub dochodów, zarówno w stosunku do Zamawiającego jak i podmiotów i osób trzecich

7. Wykonawca wyłącza swoją odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Zamawiającego z wykorzystaniem przedmiotu zamówienia na podmiotach i osobach trzecich.

 

Rozdział IX – Reklamacje

 

1. Reklamacje można składać jedynie za pośrednictwem formularza on-line dostępnego na stronie www.studio-b.pl/reklamacje.html, pisemnie lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszelkie inne formy reklamacji nie zostaną przyjęte przez Wykonawcę.

2. Wszelkie inne uwagi dotyczące reklamowanego zamówienia można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności. Reklamacje nie spełniające tych kryteriów nie będą rozpatrywane.

4. Każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie.

5. Reklamacje można złożyć do 5 dni roboczych od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana.

6. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są w dni robocze do godz. 16:00.

7. Reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 7 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia (w przypadku zgłoszenia reklamacji w dni wolne od pracy, czas ten liczony będzie od najbliższego dnia roboczego).

8. Reklamacje w przypadku dostawy zamówienia firmą kurierską:

a) widoczne uszkodzenie lub częściową utratę towaru należy odnotować na dokumencie przewozowym natychmiast po otrzymaniu towaru oraz sporządzić protokół szkodowy w obecności przewoźnika. Zgłoszenia reklamacyjne należy zgłaszać pisemnie w ciągu 5 dni roboczych od dnia przyjęcia przesyłki.

b) w przypadku uszkodzenia przesyłki, Odbiorca zobowiązany jest do jej pozostawienia do dyspozycji Wykonawcy do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego.

c) w przypadku nieterminowej dostawy przesyłki należy o tym fakcie niezwłoczenie poinformować Wykonawcę celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz złożenia ewentualnej reklamacji.

d) reklamacja wniesiona po upływie 5 dni roboczych od daty przyjęcia przesyłki bez zastrzeżeń, powoduje wygaśnięcie roszczeń.
e) przesyłkę, która nie nadeszła do miejsca przeznaczenia wskazanego w liście przewozowym w ciągu 30 dni od upływu przewidywanego terminu wykonania usługi, uważa się za utraconą.

f) reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy o świadczenie Usług i Usług dodatkowych może składać do firm kurierskich wyłącznie Wykonawca.

 

Rozdział X – Postanowienia końcowe

 

1. Wszelkie spory dotyczące wykonania zleceń rozstrzygane będą przez Sąd miejscowo właściwy dla Wykonawcy.

2. Zawartość strony internetowej znajdującej się pod adresem www.studio-b.pl oraz wszelkich innych materiałów (w tym materiałów drukowanych) jest chroniona przez polskie prawo autorskie oraz prawo własności intelektualnej. Prawa do treści w nich zawartych należą do firmy „Studio B s.c.". Wszystkie logotypy, nazwy własne, projekty graficzne, filmy, teksty, formularze, skrypty, kody źródłowe, hasła, znaki towarowe, znaki serwisowe są znakami zastrzeżonymi.

3. Projekt wykonany na zlecenie Zamawiającego traktowany jest jako utwór w rozumieniu art.1 ustawy z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83) i podlega ochronie . Zamawiający nabywa prawo do jego wykorzystywania na użytek własny lub firmy. Zabronione jest przekazywanie odpłatnie i nieodpłatnie praw do utworu osobom trzecim bez zgody Wykonawcy.

4. Wykonawca nie ma obowiązku przekazywania praw majątkowych do utworu oraz plików źródłowych jeżeli nie stanowi tego przedmiot umowy.

5. Pobieranie, kopiowanie, modyfikowanie, reprodukowanie lub dystrybuowanie jakichkolwiek treści należących do Wykonawcy bez zgody jego właściciela jest prawnie zabronione.


Dane kontaktowe

Adres:
ul. Edwarda Raczyńskiego 68
60-465 Poznań

Telefony:
+48 507 788 346
+48 61 8221 525

E-mail: biuro@studio-b.pl

Godziny otwarcia:
od pon. do pt. w godz. 8:00 – 16:00

 

Linki

Mapa